La ciutat més freda del món

masmaso

Benvolguda Anna Manso:

Aprofitant que hem anat a la neu, ens hem fet una foto molt abrigats com si visquèssim a la ciutat més freda del món. Esperem que t’agradi.

Una abraçada:

Nens i nenes de 4rt. de l’escola Mas Masó

Aquesta entrada s'ha publicat en Conte conjunt, El secret dels colors, Rita fredolica i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

7 respostes a La ciutat més freda del món

  1. Aritz un de la mainada de la escola de 4rt del Mas Masó ha dit:

    Hola Rita Fredolica,
    Se que vius a la ciutat mes freda del mon.
    No tenies que entrar a l’hivernacle de la noia aquella de la floristeria.
    No siguis pessada amb la Sesy, no la trucis cada matí, trucala a la tarda.

    Una abraçaa gelada i un petó geletinos.
    Aritz el de la mainada de 4rta del Mas Masó

    • annamanso ha dit:

      Ai, Aritz, és que volia… volia… no ho dic que tu ja ho saps però hi ha molts nens i nenes que encara no. Parlaré clau. Volia el que volia i havia de fer el que havia de fer.

      La Sessi, a la tarda, la truco i em surt el contestador del mòbil que em diu que està ballant salsa. Però procuraré que no faci tard.

      Petons recontragelats

      Rita

  2. susana ha dit:

    hola Rita fredolica jo i els meus companys del cole mare de Déu del roser us ajudarem sóc la Susana i jo crec que li tindries de dir al teu avi o sino anem malament e! crec que li diras dili sera millor! bueno et deixo se que et grada lo de les fires el coto de sucre axins que:
    Adeu un peto de sucre fosc!!!

    part de la : Susana Espinar Macias

    • annamanso ha dit:

      M’apunto el consell. Jo també crec que serà el millor. Ai, espero que l’avi no s’enfadi gaire!!!!
      I petons gelats per a vosaltres!

      Rita F.

  3. Aina ha dit:

    Hola, Rita em dic Aina i et vull dir que no siguis tan pesada amb la Cesi.
    Espero que m’agradi molt la teba abentura.

    Molts petons de sucre fos de part dels meus companys i jo!

  4. annamanso ha dit:

    OS-TRES!!!!!!! Sou els autèntics habitants de la ciutat més freda del món! Oh, i avui que fa tan de fred per tot arreu i diuen que encara en farà més! Sembla que haguem encarregat el temps fet a mida per al nostre projecte. Gràcies, mil gràcies per la foto i per recordar-vos de la Rita mentre ereu allà, tocant neu.

    Us dec una foto.

    Petons fredolics

    Anna Manso

Deixa un comentari

