Les imatges de la trobada amb l’Anna Manso

trobada_1<< les fotos de la trobada al Flickr (Biblioteca Pública de Salt)>>

<< les fotos de la trobada al Picassa (Equip LIC Gironès)>>

<< TVGirona – notícies (11/06/2010, minut 11:06) >>

<< El secret dels colors (Revista Saltant-video) >>

El comentari de l’Anna Manso: Salt, un bon balanç

Aquesta entrada s'ha publicat en Conte conjunt, conte_09_10, El secret dels colors, projectes, Rita fredolica i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Les imatges de la trobada amb l’Anna Manso

  1. melanie ha dit:

    Hola, m’agrada molt com estas montant, el conte te moltes aventures. Mira, que he gegit
    molts de llibres, peró em sembla que aquets n’es un dels mes divertits de veritat. Petons
    curiosos com el teu llibre.
    Escola Mare de Deú del Roser.

    Espero que el conte cuntinui així de divertit.

  2. taira caceres tosso ha dit:

    hola rita fredolica,
    m’e estic llegint el teu conte “la rita la fredolica” i veig que es molt guai i vui que tu pasis molt be enque fasii moltaa i moltaa fredd i tanbe espero que el teu avi que te fasi més xocolata desfeta i te la fiqui en el got quan fasi fred vale i per aixo et dius la rita la fredolica perque sempre tens fred ja ja ja !!!!!

  3. Sessi ha dit:

    Ei! Mainada!!!

    Ja heu vist les fotos? Renoi, tu! no hi falta ningú, quina emoció! Les que m’han agradat més són les que esteu mirant el llibre que ja teniu a les mans. Se us veu amb tanta alegria que només de mirar-vos ja se m’enganxa i no puc parar de somriure.

    Ha estat un joc formidable aquest de La Rita Fredolica, oi?. I vosaltres heu demostrat ser els millors escriptors infantils de històries que mai hagi conegut. Us felicito!

    I l’Anna Manso va venir!!! i va contestar totes les preguntes i estava molt contenta i és molt maca, oi? M’agradaria molt que tornés a venir.

    Estar amb vosaltres en aquesta presentació del Secret dels Colors i portar-vos El Cistell Viatger a la classe és el millor que m’ha passat aquí, a Salt.

    Bon estiu i Fins el proper curs!!!

    Sessi

    • taira caceres tosso ha dit:

      hola Sessi,soc la taira una nena de 4t de primaria que va a la ecola Pompeu Fabra i el llibre es molt divertit i tanbe m’e el estic llegin i es emocionant i li e dit a la rita la fredolica que el seu avi enric que tanbe es deilla fredolic perque tanbe tenia fred i el seu avi enric que li prepari més xocolata desfeta per quan tingui fred!!! ja

      Taira

Deixa un comentari

