Preparats, llestos, ja! A, b, c, d…

Bon dilluns a tothom! Als nens, a les nenes, als mestres, a les mestres, a les bibliotecàries, als bibliotecaris, als avis, a les àvies, als pares, a les mares, a TOTHOM!!!!!

Es nota que estic nerviosa?

El curs passat l’Anna Manso era l’única que us escrivia. Jo m’ho llegia, li demanava que us preguntés això o allò i ella em feia cas… o no. Aquest any m’ha demanat ajuda. Volia que fos diferent. I la Bàrbara i la Sessi també ho volien. I el Pep, i molta gent que treballa perquè puguem fer aquesta activitat. Volien que tot plegat fos diferent i semblant alhora. I l’Anna va demanar-me que us expliqués com és això que algú escrigui un llibre sobre tu.

Doncs bé… a mi em fa pixar de riure! Suposo que la primera vegada que et graven i surts per la tele deu passar el mateix. No ho sé perquè no m’ha passat mai, per això m’ho suposo. El dia que vaig llegir “La Rita no suportava viure en una ciutat tan freda i sempre rondinava. Rondinava tant que tothom li deia la Rita fredolica. La Rita  havia de sortir de casa abrigada amb una gorra i un munt d’abrics i bufandes i quan caminava semblava una pilota de roba amb peus. Cada setmana agafava un refredat i per això tenia un armari ben gros ple fins dalt de mocadors.”  Se m’escapava el riure per sota el nas! Aquesta sóc jo! L’Anna havia fet una foto de mi amb paraules.

Ara podria dir “La Rita és una nena molt fredolica que un dia, SENSE VOLER, va esquinçar l’atlas del seu avi”. I podria continuar dient “La Rita estava molt preocupada pel que havia fet i va demanar consell als seus amics de la ciutat de Salt. Gràcies a ells va trobar el coratge per explicar a l’avi Enric que tot havia estat un accident i va demanar-li perdó. I l’avi la va perdonar”. Sí, ho vaig explicar tot a l’avi! Us vaig fer cas. Quin pes em vaig treure de sobre. Per un moment em va semblar que enlloc de tocar de peus a terra flotava. L’avi em va explicar que tots els països que surten a l’atles existeixen i que no era gens estrany que els nens i nenes de Salt els coneguessin. I sabeu què em va dir l’avi? Qui són aquests nens i nenes? Jo li vaig dir que m’escrivíeu missatges, que fèieu 4rt… Però l’avi vol saber més coses. I jo, també. Vosaltres ho sabeu gairebé tot de mi i jo de vosaltres no tant…

Mireu, he tingut una idea. Per què no m’escriviu una frase per explicar qui sou? Una frase i prou, perquè vosaltres tingueu temps d’escriure-la i jo de llegir-la. Una frase com aquella que va escriure l’Anna de mi, “La Rita era una nena molt fredolica que tenia un problema molt gros: vivia a la ciutat més freda del món!”. L’Anna la va encertar de ple. Va explicat qui sóc i què era el que em treia la son.

Sé que ho podeu fer MOLT BÉ. Un ocellet que es diu Sessi m’ha piulat que heu practicat molt i que en sabeu un niu. Si us plau feu-vos una foto amb paraules. Una foto petita i guapa. ESCRIVIU UNA FRASE CURTA QUE EXPLIQUI COM SOU VOSALTRES, O LA VOSTRA CLASSE. Va, sispli.

Tinc moltes ganes de saber coses dels nens i nenes de Salt!

Us penjo aquesta foto tan maca de totes les lletres de l’abecedari perquè no us en deixeu ni una! He, he, he…

Petons fredolics

Rita F.

Aquesta entrada ha esta publicada en atles_viatger, Conte conjunt, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

42 respostes a Preparats, llestos, ja! A, b, c, d…

  1. adrian ha dit:

    hola soi el adrian se que la teva istoria es dura perque tu i el teu avi vuleu una cosa,iel reinat bol que i aji mooooolta fred i lo de la vareta aquella lo que et diu la fada es vritat te ns que tornarli la vareta lo mes rapid posible perque ara ba be amb la calo que es el que bosaltres boleu pero jo amb el meu cor btant i tant gran que ting us dire un sacret pero rita jo conbfio en ti pero no li digis la meva opinio aunque la gent la llegira pero bui confiar en ti el secret es que us cubertireu en animals allaborens millor que li tornuis la bareta lman dit un pajarit de hary poter que es diu sesi que ens fas fer ectibitats cada dia bue no par ser un nen de 4+ a de la farga e escribit moltpeyons damor i esperansa buenjo chau guapa

    • annamanso ha dit:

      Adrian, quin missatge més bonic. Els teus petons d’amor i esperança m’han arribat al cor. I has escrit superbé!!!

      Continua, continua!!!

      Petons refredats

      Rita F.

  2. Nens i nenes de 4rt de l'Escola El Gegant del Rec ha dit:

    Hola Rita!!
    Estem apunt d’acabar el teu llibre. És divertit, emocionant, interessant,… de tot, menys avorrit. Vols saber com són nosaltres, doncs, prepara’t:
    – Em dic Seckena i m’agrada molt jugar a futbol.
    – Sóc l’Adriana i m’agrada jugar a atrapar.
    – Jo són la Daniela, tinc 9 anys i el bàsquet m’encanta.
    – Hola, em dic Antonio, tinc 9 anys i m’encanta jugar als esports de pilota.
    – El meu nom és Gissella, estic molt contenta perquè llegim el teu llibre i és molt divertit.
    – Hola Rita, em dic Marcos, tinc 9 anys. Sóc del Barça i la meva passió és el futbol.
    – Em dic Fatoumata i m’encanta riure molt.
    – Hola , Rita sóc en Zaccaria i m’agrada les mates.
    – Sóc en Karan i el meu somni és poder volar amb un cotxe volador.
    – Em dic Tània i m’agrada molt la sèrie “Patito feo”.

    Encara no em acabat el teu conte, però aquesta setmana el llegirem del tot. Segur que l’última pàgina serà la més emocionant perquè segur que podràs menjar gelats i anar amb xancletes pel carrer com el teu avi.
    Una abraçada de tots nosaltres.

    • annamanso ha dit:

      Hola nens i nenes del Gegant del Rec,

      sembleu tots molt interessants i molt simpàtics. Teniu raó, la darrera part de la història està farcida d’emocions, intrigues i fets sorprenents que a vosaltres, gent espavilada, segur que us agraden.
      I a mi m’agraden els vostres missatges. Sispli, continueu escrivint-me!

      Petons fredolics

      Rita F.

  3. Haytham ha dit:

    Hola Rita soc da la ascola Silvestra santalo al bosc mes mistariocs del mon pots agafa moltas brancas i moltas fuias ifil per fer una casa da fusta i anar capa andins del bosc per trubar jen o una tribu omanja i moltas mes brancas fes am les brances per ferli punta

  4. ALEIX ha dit:

    anna manso estem pel capítol 4 i no sabem com es canta la canço ens podries dir com es canta siusplau

  5. ALEIX ha dit:

    anna manso,
    estem pel capítol 4, ens pots dir com sona la cançó siusplau?
    ALEIX

  6. 4rt. A Escola Mas Masó ha dit:

    Hola, som els nens i nenes de 4rt. B de l’escola Mas Masó:
    – Em dic Iman , tinc els cabells negres i els ulls marrons,m’agrada llegir i sóc marroquina
    -Sóc l’Anna, tinc nou anys, m’agrada estudiar i jugar a la Wii.
    -Sóc la Sabrin, m’agrada molt jugar amb la bicicleta i l’ordinador i sóc molt xerraire.
    -Sóc en Rommel, sóc un nen i tinc els cabells curts i punxeguts.
    -Hola, sóc l’Angely i m’agrada molt el cole, fer deures i mirar la tele, sóc molt tranquila.
    -Sóc la Safiata, m’agrada jugar a la Nintendo i a més escoltar música en el meu mòbil.
    -Em dic Wissam. Jo sé que tu no existeixes però la gent diu que sí. Jo et tinc confiança. T’estimo
    -Em dic Keimy i tinc 9 anys, i tu, quants anys tens?. També sóc fredolica com tu.
    -Sóc l’Akasdeep i t’he de preguntar una cosa: la teva ciutat és més freda que la del Rei del Gebre?
    -Hola sóc l’Ibrahim i tinc 10 anys, m’agrada jugar a futbol i ser porter.
    -Sóc la Jasmina i m’agrada molt jugar amb la meva germana
    -Jo sóc la Salima, m’agrada ballar i cantar i el capítol que més m’agradat del llibre és el capítol 2.
    -Sóc el Younes i m’agrada el futbol.
    -Jo sóc el Kilian i sóc una mica nerviós, m’agrada el futbol i la Wii.
    -Jo sóc un noi que es diu Alagi, tinc el cabell una mica llarg i arrissat , els ulls de color marró fosc i la cara rodona.
    -Sóc l’Ismail, m’agrada el futbol, el handbol i el tenis.
    Una forta abraçada molt calentona

    • annamanso ha dit:

      4rt A de l’escola Mas Masó,

      més fotos de paraules per penjar a la meva habitació… visca!!!
      Jo també us tinc confiança. És maco tenir-se confiança.
      La ciutat del Rei del Gebre no la conec, però avui a la ciutat més freda del món hem hagut d’endollar la calefacció de les portes que donen al carrer perquè es desfés el glaç que s’hi havia fet i que no deixava que s’obrissin. Brrrr….
      I la meva foto d’avui. Sóc la Rita Fredolica, m’agrada llegir els missatges dels meus amics de Salt i m’agrada rebre abraçades calentones.

      Petons d’estiu

      Rita F.

  7. 4rt. A Escola Mas Masó ha dit:

    Hola:
    Som la classe de 4rt. A de l’escola Mas Masó, a aquesta classe hi ha 20 nens i nenes.
    D’aquests nens i nenes dotze són originaris del Marroc, dos de Gàmbia, una de Guinea Konakry, tres de Catalunya, una d’Equador i un d’Hondures
    Som una classe intel.ligent, més o menys. Ens agrada molt fer esport i participar en totes les activitats i algunes vegades fem tonteries i perdem el temps. També ens agrada molt treballar però la senyoreta de la biblioteca diu que som molt i molt xerraires.
    Tenim pendent una excursió a la neu i en tenim moltes ganes. Potser passarem molt i molt de fred. És possible que hi anem el proper dimecres.
    Adéu, mil petons i una abraçada de xocolata desfeta amb melindros.

    Nens i nenes de 4rt. A Escola Mas Masó

  8. annamanso ha dit:

    Escola del Pla, escola Pompeu Fabra, Guillem, nens i nenes de 4rt de Salt, m’he quedat garratibada d’emoció en llegir tantes i tantes respostes. Tinc l’habitació plena de fulls impresos amb les vostres respostes. La meva germana Carlota està morta d’enveja i ara fa veure que ella també és fredolica com jo, i tot perquè vol tenir tants amics de Salt. Us compartiré una mica, d’acord? La Carlota i jo som molt diferents. Juguem i ens barallem. Ens estimem i ens discutim. Ella no m’entén, però jo, us ho confesso, tampoc m’hi escarrasso a entendre-la. A mi no em costa res compartir-vos i així puc parlar de vosaltres amb ella.
    Que passeu un bon cap de setmana. Jo faré deures, jugaré i m’empescaré alguna cosa perquè el dilluns l’Anna Manso la teclegi. He, he, m’encanta tenir secretària.
    Ànims a tots els que esteu llegint el llibre, gràcies a tots els que l’heu llegit ja, més ànims pels que els fa una miiiica de mandra (va, vinga, vosaltres podeu!).

    Petons agraïts.

    Rita Fredolica

  9. Més alumnes de 4t de l'escola del Pla ha dit:

    – Em dic Samou i m’agrada portar samarreta curta a l’hivern perquè no tinc tanta fred com tu i sóc moré. Adéu.
    – Sóc la Fatumata Kaba i m’agrada el teu llibre de la Rita fredolica amb el teu avi. Un petó.
    – Em dic Virginia, tinc 10 anys i a vegades sóc xerraire i quan surto al pati jugo a corda i m’ho passo molt bé.
    – Sóc la Jihan i el que m’agrada més és jugar.
    – Jo em dic Yasir i el que més m’agrada és el futbol, també m’agrada la nata amb maduixes.
    – Sóc laFanta i sóc amable amb la gent. Sóc molt juganera i m´agrada el gelat.
    – Em dic Douaâ i em penso que sóc una nena molt intel·ligent, molt guapa i amablei també i una mica xerraire.

    PETONS SUCATS AMB XOCOLATA I MADUIXES!!!

  10. 4t B La Farga ha dit:

    Hola Rita!
    Som els nens i nenes de 4t B de La Farga. Hem fet una foto amb paraules tal com ens havies demanat.
    -Jo sóc la Kalijatu, sóc molt riallera i vull que arribi l’estiu per anar a Lloret de Mar on hi ha platja i la meva família.
    -Sóc en Nawfal i m’agradaria poder viatjar a Itàlia, al Marroc i a Anglaterra. M’agrada treballar molt.
    -Jo sóc l’Aminata Kane, m’agrada treballar i no estic mai quieta.
    -Sóc l’Aisa, tinc els ulls de color negre i sóc una mica vergonyosa.
    -Hola Rita Fredolica, sóc la Valeria, tinc 10 anys i el meu plat preferit són els macarrons.
    -Em dic Aisetu, tinc els ulls negres i m’agrada saltar a corda.
    -Sóc en Mussa, m’agrada molt el futbol i anar a l’escola. Vull que arribi l’estiu per anar a la Bisbal i poder veure els meus cosins.
    -Sóc l’Umaru, un nen que es diverteix amb els seus amics i amigues.
    -Sóc en Kinti jugo amb els meus amics i sempre ric molt.
    -Em dic Richard, el meu somni és anar a Guadix per poder veure els meus cosins. M’agrada jugar a futbol, sóc defensa.
    -Sóc la Cheila, estudio molt al col·legi i m’agrada llegir llibres.
    -Em dic Shiriff, m’agradaria viatjar per tots els continents.
    -Em dic Ouidade, m’agrada treballar i cantar.
    -Em dic Ilyas, sóc rialler i m’agrada fer esport. Estic molt content d’estar a La Farga.
    -Em dic Aminata Sidibeh, sóc molt mandona i m’agraden les coses ben fetes.
    -Sóc en Mohamed Lamnauar, sóc divertit i juganer però també m’enfado molt.
    -Sóc l’Ebrahima, tinc 9 anys i m’agrada explicar acudits per fer riure a la gent.
    -Hola em dic Laura, m’agrada l’esport i llegir, però el que més m’agradaria és tenir un cavall.
    -Sóc l’Andro, m’agrada el futbol i el meu somni seria ser futbolista. M’agraden les coses divertides.
    -Hola Rita F. sóc en Mohamed Aberkous m’agrada dibuixar, pintar, escriure i llegir, em port bé i sóc marroquí.
    -Sóc la Clara i estic aprenent a ser mestra amb els nens i nenes de 4t.
    -Sóc la Sònia, la mestra de 4t B i m’ho passo molt bé amb tots els nens i nenes de la classe.
    Si et vols divertir i passar-t’ho bé, vine a la classe de 4t B.
    Esperem que t’hagi agradat i que ens coneguis cada cop una mica més.
    Un petó salat!!!

    • annamanso ha dit:

      4rt B de La Farga,
      llegeixo les vostres fotos fetes amb paraules i em vénen ganes d’anar de colònies amb vosaltres per poder riure, menjar macarrons, explicar acudits, cantar, treballar, muntar a cavall, pintar, passar-m’ho bé, ensenyar a la mestra a fer de mestra, enfadar-me i desenfadar-me, fer les coses ben fetes, fer esport, viatjar, llegir, jugar a futbol, saltar a corda, passar vergonya i PASSAR-M’HO MOLT BÉ!
      La meva foto d’avui: em dic Rita Fredolica i a Salt hi tinc un MUNT d’amics. M’agraden els petons salats.

      Petons dolços com bombons

      Rita F.

  11. Alumnes de 4t de l'escola del Pla ha dit:

    – Em dic Abdel i m’agrada el pastis de xocolata i el de maduixa i també m’agrada jugar al futbol.
    – Sóc en Raúl ,sóc una mica alt i tinc els ulls blaus, sé inventar moltes històries.
    – Hola, em dic Aisatu Touray i sóc de 4t B i visc a Salt. Sóc una mica simpàtica també sóc xerraire, tinc els ulls de color negre i sóc alta.
    – Sóc en Mustapha, sóc simpàtic, ajudo a la gent i sóc molt bo en les mates.
    – Rita, sóc la Nabila, sóc simpàtica però a vegades a l’escola xerro molt i m’agrada jugar a saltar, és el meu joc més preferit de la meva vida.
    – Sóc en Haimadou i m’agrada jugar a la pilota el pati.

    MOLTS PETONS CALENTONS!!!

  12. guillem ha dit:

    Hola Rita,

    Em dic guillem ja me llegit el teu llibre i es molt divertit i emocionant.Soc de la escola pompeu fabra i a tots ens a agradat el teu llibre bueno no tots no perque alguns no han acabat de llegir-lo i esperem que ens escrivis

    Petons em calefacsio incluida

  13. guillem ha dit:

    Hola Rita,

    Em dic guillem ja me llegit el teu llibre i es molt divertit i emocionant.Soc de la escola pompeu fabra i a tots ens a agradat el teu llibre bueno no tots no perque alguns no han acabat de llegir-lo i esperem. I esperem que ens que ens escrivis

    Petons em calefacsio incluida

  14. classe de quart del Pompeu Fabra ha dit:

    Hola Rita,

    Aquí tenns la foto amb paraules de la nostra classe.

    Som molt treballadors, divertits, xerraires, juganers, amables i moltes coses més que ens fa una miqueta de vergonya dir-te, com per exemple que parlem quan no toca….

    Ens agrada molt haver-te conegut. La majoria ja ens hem llegit tot el conte i ens ha agradat molt. Per què no et quedaves la vareta màgica?

    Aquí tens una mostra de com som alguns i què ens agrada:

    – Hola Rita, em dic Mario i sóc molt trempat, divertit i rialler. El que més m’agrada és estudiar.

    – Hola Rita, sóc la Martina. M’agrada jugar a futbol i sóc treballadora.

    – Hola Rita, em dic Ferran, m’agraden els esports i sóc divertit.

    – Hola Rita, em dic Guillem i m’he llegit el llibre. Sóc molt alegre, m’agrada fer esport, sobretot futbol.

    – Hola Rita, sóc en Nicolas. M’agrada molt fer gimnàstica artística. Adéu. Petons de sucre.

    – Hola Rita, sóc en Manel i ja m’he llegit el teu llibre. M’ha agradat moltíssim.
    M’agrada jugar a futbol i a tennis.

    Una abraçada ben forta de mel i canyella

    Nens i nenes de 4t del Pompeu

  15. annamanso ha dit:

    Moltes gràcies col·legi Vilagran! Moltes gràcies Aymane, Joes, Nihad, Bakary, Halima, Mariam, Shaiel, Mahamadou i Ainhoa!
    M’he imprès totes les respostes i me les he penjat a la meva habitació. Fa molt, molt de fred. Neva, neva, neva i neva, i glaça i bufa un vent gelat i ja sabeu que no m’agrada gens ni mica aquest temps. Ara, quan em venen ganes de rondinar, rondino una mica, després llegeixo els vostres missatges i se’m passa el mal humor.

    Petons dels més bons!

    Rita Fredolica

  16. Ainhoa Cobos ha dit:

    Hola Rita Fredolica soc la Ainhoa una nena de les Dominiques tinc el cabell una mica llarg i molt arrisat com la Sarah la Aina etc….Soc molt sequeta de cos perque no menjo tan pero a la vegada soc una mica xerraire a la classe,la Margarida es la meva millor professora.
    T’estimo molt.
    Ainhoa Cobos Rosa.

  17. Mahamadou ha dit:

    Hola Rita Se que t’ agrada parlar amb la Sessi, pero li deixes molt retresada.Pero ella te que anar a moltes escoles de Salt .Millor que li deixis treballar, jeje , aixi li deixaras

    Hola Rita

  18. Shaiel ha dit:

    Hola em dic Shaiel de l’escola Silvestre Santalo.M’agrada els animals, menjar i jugar pero no m’agrada anar a comprar . soc argentina i una mica morena el meu color preferit es el negre per que em recorda ha un drac . ha! m’agrada llegir molt comics i llibres amb dibuixos o sense

  19. Mariam ha dit:

    Hola em dic Mariam, tinc 9 anys i vaig ai S .Santalo soc una nena que noli agrada :Estudiar ,rent,frega,ni juga sol astudiu quan lla un exament llegeixo a classe
    soc simpatica i avegades respecto el torn de paraules m´agrada les sumpreses. adeu Rita espero que tu pasis molt be

  20. Halima ha dit:

    Hola em dic Halima i soc de l’escola S.Santalo. A mi m’agrada el pastis,le coco,el suc, les magdalenes i m’encanta xerrar amb les meves amigues les mebes cunpanyes es diuen Mariam, Blessing i l’Estel. Anna Manso et bolia dir que em ting que em ting que anar.

  21. Blessing ha dit:

    Hola soc la Blessing del S.Santaló a mi m’agrada estudiar, per cert m’agradaria explicar-te que jo llegeixo un llibre de les teves aventures. Jo ahir vaig llegir el teu capítol i em va encantar. Per mi ets exepcional. Adéu Rita.

  22. Mohamed ha dit:

    Hola em dic Moham de socdel Silvestre Santalo i nostras de la clase es molt xaraires els gunts no parlen tant. M’agrada molt jugar a futbol , escoltar, trevallar i escriure. El nostre profesor ens ejude molt si no sevem una cosa s´ ajuda.

  23. Abudalahi ha dit:

    Hola em dic Abudalahi soc del Silvestre Santalo. M’agraden les hores de matemàtiques , participar a classe , faig els deures i tambe menjo pa amb ou.

  24. Yusra ha dit:

    Hola em dic Yusra soc de 4t del Silvestre Santaló. com ja ta perdonat el teu avi Anric are te pot ajudar . encare estas refredada? ami m’agrada les hores del pati jugar amb les meves amiges.Saps que llegeix-ho uns llibres . Quan martxem a les cinc baitx amb les meves amigues .

    Adeu Ritaaa!!!!

  25. Amina ha dit:

    Hola em dic Amina soc de l’escola silvestre santalo els teus llibres de la Rita fredolica
    son molt divertits.
    Ami ‘m agrada molt el gelat,el pestis,els macarons i el espaguetis a i per sert les patates fregides.
    El color preferit es el color lila,el vermell,el berd,el vlau mari i el negre adeu Rita!!!!!!

  26. Bakary ha dit:

    Hola soc an Bakary, soc un fan teu i un dia m’ agradaria beurat siusplau bina.I ara estic llagin als teus llibras.I tabe man dit que fas molts faius i quuan fas llibras li dius a la l’Anna Manso parque fas fallus.Ets una fradulique.Soc un fubulista i ta dire al cam de fubol ara tu dire es diu Salt.I al Diusapta jugarem contra al santa ugenia pudrias vani al cam de fubol.

  27. Halima ha dit:

    Hola em dic Halima i soc de l’escola S.Santalo. A mi m’agrada el pastis,le coco,el suc, les magdalenas i mancanta xarar amb las mebas amigues les mebas cunpanyes es diuen Mariam, Blessing i l’Estel. Anna Manso et bolia dir que em ting que m’ e ting que anar

  28. Hind Mouman ha dit:

    Hola em dic Hind i soc de l’ escola S.Santalo. M’agrada compartir,deixar fer amigas i amigs i jugar amb els companys o companyes de la classe . las mevasa amigues es diguen una esdiuZohra i unaltre es diu Yusra i tambe Nihad . Avagadas las companyes me ajuden quan no anteng alguna cosa . Quan vaig a l’escola abrygada sempre.

  29. Haytham soc da la ascola Cilbestra santalo ha dit:

    Hola Rita ancara estas malalta i tambe on conseguexas manga a parsert poc ma olbido da asplicarta com coc soc mitga ting al cabei llis , uis verts i tinc la beu fina Rita cin care bius magradaria que em digesis al nom dal teu care . digali a la Cesi ami m`agrada als jalats mesigual si fa fret i alistiu tambe m`agrada al istiu suposu que tu tambe tagrada al istiu am la fret que fa i es britat que els glasons ja magradaria i tambe ma agradan las aventuras Rita i tu tambe pudrias fer un llibra da aventures i estaria mol cunten cla ci bols.

  30. Nihad ha dit:

    Hola soc la Nihad ting 9 anys tambe ting tres germanes una es diu Manar,Marwa i Safa parsert m’ agradat el primer capitul de la Rita Fredolica
    tambe els pastisus i les pitses ales meves german es alsi grada tot pero
    noelsi grada les pitses.

  31. josemiguel ha dit:

    Hola em dic jose m’agrada el fotbol,basquet,bolei,batloma,canta i el fotbol sala.Beura la tele i una mica estudiar.

  32. aymane ha dit:

    Hola em dic Aymane i soc de l’escola S.Santalo. A mi m’agrada participar a totes hores, fe amics,compartir pero avegades xerro,tinc amics i soc guapo.

  33. classe de 4rt Col·legi Vilagran ha dit:

    La classe de quart del col·legi Vilagran ha fet aquest retrat.
    Hola, sóc l’Arianna i m’agrada llegir depèn de quin conte. També m’agrada jugar a la Wii i veure i llegir el que tu ens escrius.
    Sóc la Darlene. Sóc morena, presumida i amiga de tothom. M’agrada jugar a la PSP i a la Ds i mirar la tele.
    Em dic Hawa i m’agrada córrer pel camp. També anar a veure coses a l’ordinador. No m’agrada parlar amb el meu idioma.
    Sóc en Lluís. Sóc alt i prim. Una mica egoïsta quan vull i m’agrada jugar al bàsquet.
    Sóc la Nerea, rossa, alta i amb els ulls marrons. M’agrada ballar i la moda.
    Em dic Álex P. Sóc una mica impacient i m’agraden els videojocs.
    Sóc en David. D’estatura mitjana i per algunes coses impacient. M’agrada llegir, sobretot Stilton, Gerónimo Stilton.
    Sóc la Mireia. Rossa i d’ulls marrons, m’agrada llegir una mica i jugar a la nintendo Ds.
    Sóc la Paula. Sóc vergonyosa i m’agrada ballar, pintar i més coses.
    Sóc l’Èrika i el meu animal preferit és el cavall.
    Sóc l’Aleix i m’agrada molt llegir i estudiar. També sóc impacient i m’agraden els videojocs. No m’agrada gens la truita de patata.
    Sóc en Joan. Sóc molt nerviós. M’encanta la pasta i els esports. El que més m’agrada és el futbol.
    Sóc l’Ian i m’agrada jugar a la Play 3.
    Sóc la M Carmen i m’agrada llegir. Corro molt ràpid. De vegades sóc una mica impacient amb les coses i les sorpreses.
    Sóc la María. No tinc vergonya. Tinc moltes amigues. Sóc alata amb el cabell una mica llarg. M’agraden les aventures i les coses noves.
    Sóc la Maria. Sóc alta i m’agrada llegir, mirar la tele i fer exàmens. El meu cabell és negre i gris.
    Sóc l’Álex. Sóc pillo i m’agrada molt jugar amb els amics.
    Sóc l’Ariadna i m’agrada llegir i jugar.
    Sóc l’Izan i tinc un caràcter una mica seriòs. M’agrada jugar al futbol.
    Sóc la Marta. Sóc simpàtica i m’agrada llegir i muntar a cavall.
    Sóc l’Alan i m’agrada el wrestling.
    Petons de glaçons.

  34. Mare de Déu del Roser ha dit:

    Hola, Rita!
    Som la classe fe 4t de l’escola Mare de Déu del Roser. T’enviem la nostra fotografia.
    Som una classe molt treballadora però alhora moooooooooolt xerrarires!
    Ens agrada molt aprendre coses noves i sobretot divertides, jugar, tenir amics i que ens expliquin contes. També ens agraden les sorpreses, com que un dia ens vinguis a veure.
    Som molt simpàtics i gens tímids. La Sessi ja ho sap. Si no t’ho creus pregunta-li.
    Ens agrada molt saber coses teves i escriute’t. Alguns de nosaltres ja ho hem fet: la Melanie, en Miquel, la Paula, en Biel, la Susana, l’Ainhoa …

    T’enviem mil petons i abraçades de pau!

  35. annamanso ha dit:

    OOOOOh!!! Gràcies nens i nenes del Veïnat. Gràcies nens i nenes de 4rt A de la Farga. Gràcies mestres. Heu sortit guapíssims a les vostres fotos de paraules. Totes estan enfocades, ben il·luminades i amb colors brillants i màgics.
    Ara ja us conec una mica més i em sento molt acompanyada.
    Aquí teniu la meva foto d’avui: Em dic Rita Fredolica i tinc un munt d’amics a Salt.

    Petons amb calefacció incorporada

  36. 4t A de la Farga ha dit:

    Bon dia Rita!

    Esperem que les nostres fotos amb paraules t’ajudin a conèixer-nos una mica més.
    Aquí van les nostres fotos…
    – Sóc juganer, em dica Adrian i m’encanta jugar a futbol.
    – Em dic Anass i m’agrada jugar a futbol i sóc molt xerraire.
    – Jo Fatumata sóc una nena simpàtica i trempada.
    – L’Isa Sano és un nen juganer i super simpàtic.
    – Hola, jo sóc l’Amal,tinc 9 anys, sóc una nena divertida i riallera.
    – Em dic Fàtima, sóc simpàtica i m’agrada fer esport. Sóc atrevida i m’agrada molt les excursions com anar de colònies amb els meus companys.
    – Em dic Dina, m’agrada jugar i sóc divertida.
    – M’agrada fer esport i el meu menjar preferit és l’arròs. Em diuen que sóc simpàtica i sóc l’Aminata.
    – Em dic Sally i m’agraden els esports variats. També m’agrada Educació Física i menjar molts macarrons. I m’agrada tenir amigues.
    – Sóc en Daniel i m’agrada treballar. També sóc simpàtica i m’agrada fer companys.
    – Sóc l’Amina, amable i simpàtica i una mica vergonyosa. També sóc sincera, juganera i esportista.
    – Sóc la Fatumata Krubally i sóc una nena maca i una mica xafardera com jo mateixa.
    – Hola em dic Mohammed i sóc divertit. M’encanta jugar a Handball.
    – Hola sóc la Najwa i sóc una mica juganera. També m’agrada jugar a futbol.
    – Hola sóc l’Ali i m’encanta jugar a futbol. M’agradaria ser futbolista.
    – Sóc la Iman i m’agrada jugar. Sóc molt riallera i super simpàtica.

    Bones Rita, som la classe de 4t A de la Farga i som una classe divertida i treballadora. Quan ens proposem alguna cosa tots junts ho aconseguim. Nosaltres som uns nens molt espavilats i ens ajudem uns als altres. També ens estimem molt i som uns nens molt macos. El nostre mestre és divertit i sempre fa moltes bromes. La nostra classe és molt maca, sempre la decorem i si algun dia pots venir, veuràs que bonica que és.

    Un petó calorós i grandiós com un sol!!
    Els nens/es de 4t A de la Farga.

  37. Classe 4t de l'escola Veïnat ha dit:

    Rita!
    Les nostres fotos amb paraules són:
    – Jo sóc la Sarah Torres, tinc els cabells castanys, els ulls marrons i sóc simpàtica. El 19 de Maig faré 10 anys.
    – Jo sóc l’Oumayma, vaig néixer al Marroc, tinc el cabell negre i sóc alta. Sóc molt ràpida en fer la feina i molta gent em diu que sóc molt trempada. Sóc molt simpàtica i alegre.
    – Jo sóc la Uisal, m’agrada parlar molt i sóc amable amb els amics.
    – Jo em dic Nora, tinc els cabells curts i castanys, els ulls marrons i sóc alta. M’agrada treballar una mica i ser amable amb els companys. L’1 d’Abril faré 10 anys.
    – Em dic Sara, el meu color preferit és el blau i m’agrada molt la pizza. Tinc dues germanes més petites.
    – Sóc la Fatoumata, m’agrada riure i sóc molt ràpida escrivint. El 25 de Desembre faré 10 anys i sóc la més petita de la classe.
    – Jo em dic Chaymae Zrakti i tinc el cabell negre i curt. Els meus ulls són grans, el mes de Maig faré anys i m’agrada nedar i jugar.
    – Jo em dic Yessin, he nascut a Girona, sóc amable amb els companys i al Maig faré 10 anys.
    – Jo em dic Siham, vaig néixer a Marroc, tinc els cabells castanys i sóc simpàtica. Tinc dos germans més petits.
    – Jo em dic Ilham, tinc els cabells una mica llargs, sóc morena i parlo marroquí a casa.
    – Jo sóc en Marwane, sóc simpàtic i tinc els cabells curts i castanys. Tinc dues germanes i sóc molt trempat.
    – Jo em dic Sarta Diawara i sóc molt simpàtica amb els meus companys. M’agrada ajudar a la meva mare.
    – Sóc en Younes, m’agrada jugar a futbol amb els companys i tinc 10 anys.
    – Em dic Yasmin, sóc molt riallera i simpàtica.
    – Em dic Samia i tinc 9 anys. M’agrada escriure i riure. Vaig néixer a França.
    – Jo em dic David, m’agrada jugar a futbol i tinc 10 anys.
    – Jo sóc la Jainabou, sóc simpàtica i una mica tossuda. Tinc un somriure fantàstic i el curs passat vaig estar a Gàmbia. I el 25 d’Agost faré anys.
    – Jo sóc la Mariam, els meus pares van néixer al Marroc. Tinc els cabells de color castany, sóc una mica xerraire i simpàtica. El mes d’Abril faré anys.
    – Jo sóc en Jesús, m’agrada jugar a futbol, sóc bessó d’en David i tinc un altre germà. I tinc 10 anys.
    – Jo em dic Kevin i gairebé sempre estic alegre. A la classe tinc fama d’estar callat, tinc els cabells llisos i de color marró i tinc els ulls de color verd fosc.
    – Jo sóc en Martí, m’agrada molt jugar a futbol, tinc els ulls blaus i sóc molt fort. El mes de setembre és el meu aniversari. El meu color preferit és el blau.
    – Jo em dic Patricia Salinas, em faig una cua als cabells i porto ulleres. M’agrada molt jugar a futbol i també tinc 10 anys.
    – Em dic Carmen, tinc els cabells arrissats, m’agrada nedar i fer esports a l’escola. A l’estiu faré 10 anys.
    – Jo em dic Chaymae, tinc els cabells molt llargs i negres. Sóc morena. M’agrada molt treballar i venir a l’escola amb els amics. A casa parlem marroquí.
    – Em dic Diego, tinc els cabells negres i llisos. La meva família és de Colombia i jo hi he anat de vacances. M’agrada molt fer amics.

    Esperem que t’agradin molt les nostres fotos!
    Un petó amb molta pau.

    Alumnes de 4t del Veïnat.

Deixa un comentari

