La Rita Fredolica ben abrigada!

Així s’imaginen la Rita, a l’Escola Mare de Déu del Roser

Vodpod videos no longer available.

Rita Fredolica, posted with vodpod
Aquesta entrada s'ha publicat en atles_viatger, Conte conjunt, conte_10_11, projectes, Rita fredolica i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a La Rita Fredolica ben abrigada!

  1. Paula Martin ha dit:

    Hola Rita soc la Paula de la escola Mare de Deu del Roseri et volia dir que no vaig tenir molt de temps en fer el dibuix et demano disculpes espero que em perdonis Rita saps em sento malament en no fer el dibuix

    ADEU

    Petons de Perdo

  2. susagna ha dit:

    hola em dic sarah vaig ala escola Mare Del Roser.
    He vist el meu dibuix
    Soc divertida i m’encanta la neu.
    Petons fredoliiiiiiiiiiiiiics!!!!!!

    • annamanso ha dit:

      T’ho passaries bé a la meva ciutat. Avui està tota nevada, quin roooooootllo.

      Bona lectura i petons fredolics

      Rita F.

  3. annamanso ha dit:

    EEEEEH! No havia vist els dibuixos! Sort que l’Antònia m’ha avisat! He quedat molt més guapa i divertida del que sóc en realitat. Oh, ja veureu quan els vegi la meva germana Carlota…

    Moltes gràcies!

    Petons emocionats

    Rita F.

Deixa un comentari

